Klicka på bilderna för att se dem i större format.

torsdag 28 januari 2010

Senaste dagarna

Denna veckan började så trevligt med lunch-date hemma hos Karin med alla barnen. Årets första semla åts och den smakade ljuvligt.


Linnea, Jamie och Ella - IDOL.


Min goda vän Stacie i N.Carolina skicka de innan jul ett paket till barnen. Av någon anledning kom det inte fram (fastnade kanske i tullen), men nu har det långt om länge anlänt. Tusen tack för alla de fina kläderna från GAP.


Den tredje premiären den senaste veckan är gymnastiken för de stora tjejerna som Ella börjat. Här är det inte bara lek utan även lite mer utmaningar och lite diciplin.


Håller man inte sin plats i kön blir man snabbt uppläxad av en kompis.
Sänder en extra tanke och kram till Stacies och Daniels lilla Eliana som precis genomgått en ögonoperation. Jag håller tummarna för ett snabbt tillfrisknanade.
Ikväll har jag varit hos min kära vän Emma på MeandI-party för lite klädshopping och massor av tjejsnack. En supertrevlig kväll har det varit och dessutom var Lilly hemma hos pappa. Vi kanske närmar oss att kunna sluta amma, vilket hade passat mig ganska bra. Jag trodde nog egentligen att jag skulle vilja göra det ett tag till, men jag är ganska nöjd nu. Tips om hur man lär en 6-månaders baby att vilja ha flaskan mottages hjärligt!

Inga kommentarer: