Klicka på bilderna för att se dem i större format.

fredag 8 januari 2010

På spåret och nya hjälmar


Igår var vi hemma på middag hos mina kära föräldrar. Soppa till förrätt och lax till huvudrätt. När barnen somnat provade vi deras nya spel "På Spåret" som pappa fick i julklapp. Roligt spel med samma upplägg som TV-programmet. Ganska svåra frågor så det är roligt när man kan vara i lag. Jag tog min till och med ett glas vin när Lilly somnat.


Det är trötsamt att vara i Malmö med mamma o pappa hela dagen. Det var väl inte egentligen tänkt att vi skulle ägna hela dagen åt shopping, men det tog lite längre tid än planerat. Jag har i alla fall köpt mig en ny snygg skidhjälm, mössa och ett par nya skidhandskar. Vill även köpa mig ett par nya snygga skidglasögon, hittade inga idag så jag får leta vidare. Ella fick också hjälm, glasögon och en sele så hon kan åka framför oss.

Inga kommentarer: