Klicka på bilderna för att se dem i större format.

lördag 2 januari 2010

Sista festen...2009

2009 är slut och nu väntar nya äventyr. Jag ser verkligen fram emot att fylla detta året med erfarenheter, händelser och utveckling. "Mitt 2009" eller Årskrönika om man hellre vill kalla det så kommer inom kort.

Nyårsafton började vi med en promenad i det härligt kalla vintervädret. Vi inhandlade det sista småsakerna till kvällens middag innan vi gick hem för att förebereda inför kvällen.









Catering till nyår är tydligen ganska vanligt men inte något vi haft tidigare, däremot brukar vi dela upp de olika rätterna så vi gör något var. I år bestämde vi tillsammans att vi skulle beställa från La Casita i Malmö, god mat men tyvärr ingen smaksensation. Till höger Jonas, Eli, Therese och fortfarande vakna Alfons.


Några kort under kvällen tog inte men ett obligatoriskt gott nytt år kort med min älskling och jag. Till höger jag och bästa Terese.

Inga kommentarer: