Klicka på bilderna för att se dem i större format.

onsdag 21 april 2010

Vårtecken

I förra veckan shoppade jag en ny vårjacka, en marinblå trenchcoat, supersnygg. Våren hade ju kommit trodde jag och började använda den.För visst är trenchcoat vår. Jag kan räkna upp många fler vårtecken än just min jacka... Idag fick jag en smärre chock när jag skulle gå till förskolan med Ella, det haglade. När jag senare kom hem igen trodde jag något gick sönder ute på trädecket när jag hörde smällen, men det var bara en snöhög som föll från taket. Det känns inte ok den 21 april.




I skrivande stund ser takfönstret jag sitter under ut så här. Aprilväder?

Jonas är på tjänsteresa och borta över natten. Det är alltid lika ensamt när han är iväg och jag får sova ensam i vår stora säng. Tur han kommer hem imorgon igen.

2 kommentarer:

The Primetime family sa...

Harligt med trenchcoat och var. Jag kan inte leva utan mina Burberry trenchcoats!

Skickar lite sol fran Miami! towe.

Anna sa...

Hej! Passa på att köpa sommarens presenter, bröllopsgåvor och de smycken du själv vill bära i sommar på HildestamDesign. Ange sommar2010 när du beställer så får du 20% rabatt tom 31 maj 2010. Välkommen med din beställning! www.hildestamdesign.se