Klicka på bilderna för att se dem i större format.

måndag 19 april 2010

40.0

Åter måndag. En helg går väldigt snabbt, men det har varit en bra sådan. Igår hade vi kalas för Ella. Jag glömde helt ta bilder, lite synd, men det får bli fler bilder på hennes barnkalas på söndag istället.

Idag stod sagostund på biblioteket på agendan och därefter 4-årskontroll på bvc. Det kontrollerades vikt o längd, syn o hörsel, hoppa på ett ben, gå balansgång, rita, klippa mm. Allt klarade hon galant, ibland även imponerade med färdigheter utöver protokollet.

4-årskontroll - Check!



Lilly fick gjort sin extravägning då hon inte gått upp i vikt på två månader. Nu har hon börjat gilla riktig mat och därför även ökat lite i vikt. Hon hostade lite inatt, och ikväll innan middagen visade tempen 40.0, därefter har näsan varit som en öppen kran. Jag får väl se om jag kan åka till stan imorgon eller Lilly behöver en vilodag. Femte förkylningen i år tror jag.



Har precis kommit hem från en Me&I-träff. Det var hos en gammal kompis från skoltiden här i Svedala, men ändå kom det så många tjejer jag inte kände eller sett innan. Roligt, men dålig försäljning.

Inga kommentarer: