Klicka på bilderna för att se dem i större format.

lördag 3 april 2010

Vad är det för en dag...?

... är det en vanlig dag?
Nej, det är ju min födelsedag, och det har varit en rikigt härlig födelsedag som jag börjat fira redan i torsdag då Jonas och jag hade gemensamt kalas för familjen. Idag blev jag väckt på sängen av Jonas, Ellas och Lillys härliga sång.


Numera är Jonas och jag inte ute och äter alls lika ofta som vi var förr, vilket i och för sig gör att det blir ännu trevligare när vi väl gör det. Ikväll blev det underbar sushi på vårt favorit sushi-ställe, Hai i Malmö, mmm. Vi var sen och såg "Flickan från ovan", en väldigt bra story, men lite för mycket svammel i filmen för min smak.


Avslutningsvis en bild på en av mina födelsedagspresenter. Min HP mini-PC, rosa så klart.

1 kommentar:

The Primetime family sa...

Grattis efterskott... men nu ar det val anda dags att lagga in en ny post pa bloggen, vi vet att du har fyllt ar och atit god sushi och fatt en fin rosa lappis! HAHA! Ha det gott fd fodelsedagsbarnet! kramar fran Miami. towe.