Klicka på bilderna för att se dem i större format.

måndag 14 december 2009

Lite skratt

Hittade något festligt på en blogg.

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en. Fråga 1 – första meningen i första sms:etFråga 2 – första meningen i andra sms:et, o.s.v.

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? -Jodå, ni var nog inte hemma.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? -Hej Linda, tack för infon.
3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? -Hej, allt ser lugnt ut.
4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende? -Vi måste få hit poliser på dagar och nätter.
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? -Tack för själv.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? -I år blir det en ännu (giv)mildare jul,
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? -Hej, vi är på 108:an och allt går fint!
8. Vad vill du höra mest av allt? -Julklappsdagar på Kapp Ahl - 25% på hela köpet.
9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv? Hej, numret hit är 046-17 86 XX.

Lite festligt, speciellt 8:an, shoppingtokig som jag är (fast helst inte Kapp Ahl) och 9:an för att jag gärna pratar med mina vänner. Och, jag har faktiskt inte sorterat bland mina sms, de kom verkligen i denna ordningen!

Prova detta, och dela gärna med dig genom att skriva det i kommentarsfältet här under.

Inga kommentarer: