Klicka på bilderna för att se dem i större format.

onsdag 30 december 2009

För ett halvår sedan...

Jag hittade lite bilder när jag sorterade och kom att tänka på hur snabbt detta senaste halvåret har gått. Den första bilden är tagen i början på juni och den andra två dagar innan Lilly föddes. Jag hade då gått igenom en ganska jobbig graviditet med mycket illamående och proppen jag fick som jag blev ganska dålig av ett tag.

Sex månader går så otroligt fort, det känns som igår jag väntade i högsommarvärmen på att Lilly skulle komma ut till oss. Nu är hon här och har snart växt ur alla sina kläder i strl 68.


Jonas, Malin, Rickard, jag, Hilda, Agnes och Ella en sommardag i juni hemma hos svärföräldrarna i Abbekås.


Bilden är tagen den 23 juli, kvällen innan vi åkte in till Lund för igångsättning. Vi lämnade Ella hos Farmor och Farfar som passade henne förstas natten, sen fick hon bo hos Mormor och Morfar någon natt innan hon kunde komma och träffa oss på patienthotellet. Lilly kom den 25 juli kl. 14.10.

1 kommentar:

The Primetime family sa...

Visst gar tiden snabbt. Jag gjorde ett "best of" och da upptacker man att man hunnit med en hel del under aret. God Fortsattning pa er! towe.