Klicka på bilderna för att se dem i större format.

tisdag 16 februari 2010

På gång

Jag har under en tid gått och funderat lite på en sak. Jag har inte direkt sagt det till någon annan, men jag fick en "spark i ändan" förra veckan och nu har jag bestämt mig och jag är väldigt nöjd med mitt beslut. Jag kommer under de närmsta veckorna att genomgå en mindre internutbildning på ett företag och från och med 3 mars är jag säljare på barnklädesföretaget Me&I.

Kläderna håller otroligt fin kvalitet och har lekfulla färger och fin design. Jag tycker inte om barnkläder som ser ut som vuxenkläder i liten tappning, barn ska kläs i glada kläder som är anpassade för just barn. Just detta tycker jag Me&I står för.

På schemat står nu att boka in träffar under våren. Värdinnor sökes!

2 kommentarer:

The Primetime family sa...

Jag fnissar... en internututbildning! Hehe! Kul med spark i baken. Jag har ocksa fatt en men mer om det kommer sen... fortfarande hemligt. towe.

Linda sa...

Tja, vad kallar man det... Ingen utbildning, snarare djupgående info om företaget, policy mm.
Hm, nu gör du mig nyfiken!!