Klicka på bilderna för att se dem i större format.

tisdag 23 mars 2010

Kan du hålla en hemlighet?

För det har Ella mycket svårt för. Vad jag har har handlat till Jonas i födelsedagepresent har jag inte vågat berätta för henne, lite överraskning tycker jag han kan få. Men den presenten som är från flickorna var Ella med i fredags och handlade. Jag tänkte att det kunde bli en liten test på hur duktig hon är på att hålla hemlisar.

Fredagkväll gick hon mest runt och höll för munnen och fnissade och sa till Jonas flera gånger att hon inte fick berätta, inte ens vilken färg det var. Lördag och söndag glömde hon av det, men idag har varit en prövning för henne. Ikväll slog vi in presenten och skrev kortet och när Jonas kom hem från arbetet glömde hon av sig och sa att de inte fick titta under sängen för där under låg något hemligt... lilla sötis, jag förstår precis hur det känns, för när man har handlat en present till någon vill man ju bara ge personen det.

Jonas har precis lagt sig och jag har förberett lite för en mumsig frukost vi ska ha tillsammans imorgon. Men innan det sång av flickorna Svensson på sängen.

Klocka har precis passerat midnatt så;

Grattis på 35-årsdagen Älskling!

1 kommentar:

Emma W sa...

Nu blev ju JAG nyfiken! Berätta berätta! Kram!Grattis Jonas!