Klicka på bilderna för att se dem i större format.

måndag 2 november 2009

På tapeten

Det är dags att inreda Lillys rum. Ellas rum har en fondtapet på er vägg och jag hade tänkt att Lilly också skulle ha det. Det är den första väggen man ser när man kommer in i rummet och både Lillys och Ellas tapet kommer att synas när man passerar rummen. Därför vill jag att de ska se bra ut brevid varandra. Den här till vänster har Ella i sitt rum och jag tycker väldigt mycket om denna, både färgen och stilen.











Jag hittade dessa två tapeter i samband med när jag letade till Ellas rum, den vänstra som är randig i rosa, orange och rött och den högra med små hjärtan i samma färg.

Denna stadstapet gillar jag med, finns med matchande tyger.


Eller denna lite coolare. "Sjörövar-Fabbe" som Ella hade kallat den. Här finns också matchande inredningsdetaljer till.

Inga kommentarer: