Klicka på bilderna för att se dem i större format.

onsdag 9 maj 2007

Trött Ella!

Ella har länge behövt sova två gånger på dagen, en gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen. Men sen ett par veckor tillbaka har vi infört endast en sovning som då är efter lunch. Det är ju ganska skönt att hon är invand i dagis-sovrutiner i god tid innan hon börjar där. Dessutom är det skönt nu på sommaren när vi är ute mycket på dagarna att hon sover när solstrålarna är som starkast om nu solen skulle skina.

Men ibland är Ella väldigt trött redan innan lunch, då kan det vara svårt att hålla sig vaken. Idag när jag skulle duscha vid 10.30 fick Ella sitta och leka i sin stol, och se vad som hände..... Såå sött!


Apropå dagis (egentligen heter det förskola redan för de små) så har Ella fått plats på en av de förskolor jag hade önskat, så det blir nog bra (jag skriver inte ut var det blir, man vet ju trots allt inte vem som kikar in här på bloggen). Så efter sommaren ska vår lilla/stora tös börja på förskola och jag ska tillbaka till arbetslivet. Men nu först ser jag verkligen fram emot en skön sommar med Jonas och Ella och sen ska det bli riktigt roligt att börja jobba igen.

1 kommentar:

Towe sa...

Vilken liten snuttis!