Klicka på bilderna för att se dem i större format.

söndag 27 maj 2007

Mors dag

Ella har sovit över hos farmor och farfar inatt eftersom jag och Jonas var på bröllop igår. På förmiddagen körde vi ner till Abbekås för att fira Maggis på Mors dag. Ella hade varit exemplarisk hela tiden hos dem och somnat gott på kvällen. Man ser på henne att hon trivs bra hos farmor och farfar.

Vi mötte upp Malin och Rickard med barnen för lunch på golfklubben och barnen fick leka lite medan vi andra satt och pratade.

Framåt kvällen körde vi till mina föräldrar för att fira min mamma på Mors Dag. Där blev det grillat hos dem i deras sommarstuga. Mellan besöken hos våra mödrar hann vi även med brudparets presentöppning hemma hos Fredriks föräldrar. Tyvärr kunde inte brudgummen själv medverka i presentöppningen för han stackaren låg hemma och var magsjuk. Vad är egentligen oddsen för att bli magsjuk på sin bröllopsnatt?
Jag och min kära mamma.

Fyra generationer.

Inga kommentarer: