Klicka på bilderna för att se dem i större format.

onsdag 15 augusti 2007

Ellabellabus säkras!

Jag börjar bli lite orolig för vem som är inne på Ellabellabus och kikar på Ella. Nu på sommaren har jag velat lägga ut lite badbilder på Ella men hoppat över det för att jag inte känner mig säker på vem som "gluttar". Jag är helt övertygad om att de flesta som tittar in här är helt vanliga människor utan några fula baktankar, men det räcker ju att det kommer in en person med andra avsikter som kikar på vår lilla Ella.

Så, snart kommer jag att låsa Ellabellabus och det kommer då att komma instruktioner via mail till alla i familjen och alla vänner så ni fortfarande ska kunna titta på bilderna. Till alla er som jag inte har mailadress till men som vill titta in, ni kan väl bara skriva till mig i gästboken så fixar jag det inom kort.

Hoppas ni tycker detta är ok och att det inte blir för mycket besvär för er.

Inga kommentarer: